Nyår som blir når

Nu är det snart dags för god natt.
Nån timme kvar på sista maskinen tvätt, så är... om jag inte har helt fel, fyra tvättar gjorda idag! Hallelujah! Alla "vanliga" kläder, sen finns det en del udda saker (morgonrockar, nån gardin, duntofflor, röd tvätt) men dom kör man när man har tid och lust. Nu behövdes här rena kläder och så blev det! Skönt att ha det gjort och slippa rota i tvättkorgarna "Jaha, här var den tröjan/dom byxorna, vad ska jag nu ha på mig?" eftersom man redan gjort så med ett antal plagg innan. Men nu jävlar ska här kläs!

Nåt till midsommar nyår vore bra.
Vi ska vara hos mamma så man behöver ju inte vara jättefancy men det är ju kul om man är lite uppklädd. Förra året körde jag ju på leggings och stor t-shirt och även om jag gillar det så får jag väl i så fall hitta mig en annan tröja/linne/skjorta att ha till, känns lite väl att komma i exakt samma året efter, haha! När det dessutom så gott som blir samma folk. Mamma, Anders och Anton - ganska självklara då vi är hos dom. Anders bästa kompis och pappa, Antons tjej med föräldrar och eventuellt Anders bror, eventuellt min moster med man och eventuellt min numer norska kusin med sin norska sambo.

Så, inget fancy men inte naken.
Tror inte det är så uppskattat av så många fler än Oscar, kallt lär det ju bli dessutom. Speciellt vid tolvslaget även om jag har tjocka stövlar och dunjacka. Kanske kika in på Lindex men det betyder ju att jag måste gå ut och det ingick inte i planerna. Får kika i garderoben och se vad jag kan hitta. Nåt ska man väl ändå kunna trolla fram, tycker jag! Vad har ni på er till nyår? Kanske kan få lite tips och inspiration från andras klädsel? Inte från Raymon/Rayman i alla fall, men det går att spela.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch, och jag som också är bortbjuden. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jeans iaf, och lägga ner leggings att ha på under sen när det är dags att knalla ut i kylan... Skulle köpt ett underställ idag egentligen men vi glömde bort den butiken. Fann inget annat roligt heller. En långskjorta som jag spanat in på Lindex var nedsatt men den var inte lika snygg på mig som på galgen, så det blev inget idag... :( Men något har jag väl liggandes/hängandes så man slipper gå naken. Ingen inspiration från mig tyvärr.

2009-12-29 @ 21:56:22
Postat av: ♥ Jasas

Jag har på mig det här; http://jasas.se/2009/12/31/lite-jasas/ Men det var mest för att jag och Mio var inne hos mamma och pappa innan. Ska snart svida om till mysekläder.. ;D



En sak jag reagerar på: Antons tjej med föräldrar? :O Oj, det var inte dåligt. Så ung liksom? :D

2009-12-31 @ 20:22:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0