No way, José

Jag var tvungen att kolla, bara för att.
Oscar har frågat hela veckan om jag har svinis. Nej säger jag varje gång, jag har inte alla symptomerna och jag mår inte tillräckligt dåligt. Jag är förkyld och har problem med hosta/andningen.

Så jag googlade mig till sjukvårdsguiden:
Feber och frossa; nej, något hög temp ibland bara. Hosta och halsont; ja. Snuva, rinnande näsa och nysningar; ja. Värk i kroppen och huvudvärk; nej. Diarré eller kräkningar; nej. Trötthet; nej.

Slutsats = ingen gris i mig.
Oscar tror ju att han har haft den själv, men en lindrigare version. Snicksnack säger jag. Han har varit förkyld precis som jag varit. Den är inte så märkvärdig, den där svinis. Den ska inte tro att den är nåt!

Kommentarer
Postat av: Marina

krya på dig och ha en GOD JUL

2009-12-21 @ 13:40:13
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Nej, samma här, ingen gris i mig heller. Inte för att jag trott det heller :)

2009-12-21 @ 19:41:06
Postat av: ♥ Jasas

Undra egentligen om det finns någon svinis. Eller det finns det, kanske, men tja. Det blev sån hysteri i början men nu har jag inte hört något på länge.

2009-12-28 @ 21:49:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0