Nåja, en sista då

Marina: Jodå, bättre känns det allt (peppar, peppar) men frisk var väl att ta i.

Anneli: Ja en liten uppdatering blir det här nu och sen blir det inte förrän på fredag igen. Men jag tror du har att göra imorgon så du inte hinner sakna mig, hihi.





Nu kan det få lov att bli jul.
Dagen har varit lång, hela 10 timmar lång med en hel del att göra. Jag har mest stått i kassan och matat medans dom andra gjort annat. Änd aj lajk it. Jag älskar verkligen att stå i kassan! Och så har det varit så gulligt att hört alla som varit så glada för att vi ska ha stängt imorgon. Det är ju första gången och alla har sagt att det är bra eller så, även om många har frågat/antagit det.

Så nu har jag stängt av.
Skinkan ska in i ugnen, har som vanligt köpt en färdig skinka så när som på att man gör ägg och ströbröd själv och har den i ugnen en stund. Sen ska granen upp och kläs. Som jag längtar! Ska hoppa ur Jysk-skjortan bara. Känns lite mer mys med privata kläder. Sen är det så gott som klart för julafton. Hur mycket kommer man kunna sova i natt liksom?

Är det julafton så är det.
Och imorgon blir en tidig morgon. Strax efter 8 börjar vi traska, om vi inte åker bil beroende på vädret, och så ska det ju duschas och lite sånt innan men det är ju så jul är. Även om vi bara har två ställen att vara på med paus emellan. Och faktiskt så gör det inget när man får träffa sina nära och kära på en dag som julafton. Apropå det har jag nåt mer att slå in, inte glömma!

Ja, en liten uppdatering till då.
Inte så liten kanske men ändå nåt. Får väl sätta igång här. Ögonen lär väl gå i kors snart och det finns ju att göra, som sagt. Hostan mår mycket bättre. Har tagit medicin bara fyra gånger och efter den andra idag kände jag stor skillnad, otroligt skönt! I natt har jag inte vaknat av att jag hostat nån gång, men att Oscar gjort det där emot, stackarn. Och då drog mitt igång också, haha!

Så än en gång:

En riktigt massa God Jul till er alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Godjulkramar

2009-12-24 @ 00:16:50
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

God Jul till dig också! Saknar dig redan - haha :D

2009-12-24 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0