Luften gick ut

Marina: Tack! Jag försöker!





Det kliar på min hals och på min baksida av bröstkorgen.
Host hit och host dit. Andas, varför då? Jag har skjutit på att gå och hämta mina mediciner ganska länge nu för jag har tyckt att det varit onödigt att lägga pengar på nåt jag inte behöver direkt. Och ifall man får nån med senare hållbarhet, ju längre man väntar.

Men nu, nu minsann är det dags!
Andningen har varit sisådär i några veckor ändå och jag var tvungen att gå på den vanliga nässprayen här ikväll (= min näsa dog) så imorgon ska jag gå och hämta ut en dos av varje medicin jag fick. Två att andas med och en nasspray. Nu är jag trött på den här skiten, ge mig luft!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men usch då! Det låter verkligen som att det är dags att hämta ut medicinen!

Hoppas att du har kunnat sova och att du mår bättre idag!

2009-12-15 @ 08:47:08
Postat av: ♥ Jasas

Men vännen, sånt får du inte vänta med :| Inga pengar är värda att spara på i mån av din hälsa.. nu blev jag orolig här.

2009-12-15 @ 13:42:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0