Kortfattat om idag

Anneli: "Tyvärr" så har jag kabel på denna och USB-mus så jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre, haha! Men men, en mus extra är ju alltid bra att ha "Som nu!" sa Oscar igår när vi pratade om det. OM det inte är fel på denna musen, men det är det ju för det händer igen. Och igen.





Jobbat 11.45-16.15 idag då.
Sen hann jag knappt hem innan vi gick upp till mamma. Öppnade paketen vi fått av moster och mummu (med familjer) och åt maten. Spelade ett spel Anton fått i julklapp och lekte lite sen. Nu är jag trött som nåt som är väldigt trött, ska kolla vad Oscar pysslar med (det lät, sen skrek han "Chaise" (man får stava som man vill när man är trött)) och nog gå och nana.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ah, ja, men nått knas är det ju med den, och det är grymt irriterande att sitta framför datorn och ha tålamod med en trasig en.

2009-12-27 @ 12:54:57
Postat av: ♥ Jasas

Jag blir ju nyfiken på vad du FÅTT i julklapp! :D

2009-12-28 @ 21:55:43
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0