Inte många knop

En liten dusch, och allt blev mycket bättre.
Är bara så nervös hela tiden, minsta ljud och jag rycker. Obehagligt då att stå i duschen när man är själv och inte hör alla ljud. Fast å andra sidan så gör ju djuren en hel del ljud också så det är lika jobbigt att vara utanför duschen, haha! Fast dom sover nu, så dom är rätt tysta.

Men nu hör jag mig i alla fall.
Och jag blev allt lite piggare, en stund. Ska se om jag orkar börja fixa här som vi tänkt igår men fick ju lite annat att göra och när vi kom hem vid 20-tiden var jag så matt så matt. Har en sån olustig känsla hela tiden och det är inte roligt. Tappar liksom lusten på allt.

Men jag försöker baka bröd istället.
Det blev lite tokigt det vi gjorde igår, men det var ju första (riktiga) försöket så jag testar lite annorlunda nu. Plus att jag gör på grahamsmjöl istället för vetemjölk, eftersom vi inte hade så mycket av det andra och jag ville testa. Hoppas på mums sen, jammi säger magen då!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Detta måste varit dagens bästa mening "Men nu hör jag mig i alla fall." :D



Jenni! Ni måste göra "mina" thékakor!!!!!

2009-12-17 @ 19:43:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0