Helt meningslöst

Fick tydligen sån lust att skriva här nu. Har ju lite att ta ikapp kan jag tycka men det är ju gammalt nu. Sen hur meningsfullt allt varit är ju en annan fråga, haha! Men jag ska släppa datorn... datorerna lite och äta lite tror jag. Brunch blir la lagom? Att det ska vara så pjåkigt med mat då. Åh, Takida. Ibland är man glad att man faktiskt sätter på MTV istället för att bara sitta här i tystnaden. På dagarna är det ju faktiskt musik och inte massa annat blaha. Tänkte sagt att jag saknar ZTV men det är ju samma sak där. Musik på dagen (om man har tur) och sen program.

Ne, innan datorn här segar ihop och min mage verkligen vänder sig inåt får jag avlägsna mig. Att det ska vara så svårt då. "Bara tills låten är slut" . "Oj, denna är bra! Bara tills den är slut" . "Men, vad är det här för nåt, måste jag höra" . "Usch vilken dålig låt, måste zappa till nåt bättre" . "Oh, detta är spännande, får titta till reklamen" . "Reklam nu igen, undra vad som går på dom andra kanalerna" . "Titta vad spännande, detta avsnittet har jag sett tre gånger innan men det är ju så bra!" And so on. Nån som undrar varför det aldrig blir nåt gjort här? Jag är för snäll.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HIH, du är för snäll för din tv? Du är så söt ^^

2009-12-09 @ 21:35:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0