Glass i stora lass

Jasas: Ja vi får försöka hitta ett bra recept så blir det i alla fall till varje dag som behövs! Så himla käckt och nu är det inte långa stunden tills preminärbrödet är klart, iih!
Ja jag tror att rösten kommer tillbaka men nu har jag så ont i halsen så jag vill inte prata, så där fick ju jag, haha!
Han blev glad men mest förfärad över att se och höra sig själv, haha!





Ja, här äter vi glass i alla fall.
Eller dricker kallt vatten sakta, sakta. Det svider i halsen så jag får försöka vara tyst. Det går dock inte så bra, hah! Men jag försöker. Vi kommunicerar via MSN när vi sitter här och annars tittar vi på Scrubs och jag slår in paket och då får man prata lite, tycker jag.

Ne glass var det.
Och sen lite bröd innan vi ska ta och nana. Jag föreslog att vi skulle baka så det är klart i morgon, men det tyckte inte alla vara en lika bra idé så nu sitter vi här, hah! Inte för att jag klagar, jag får slå in fler paket och äta glass. Inte illa pinkat.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men stackare :| Tur att man kan äta glass i stora lass då iaf! :D

2009-12-17 @ 19:40:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0