Lite update

Marina: Tack, och god jul till dig också!

Anneli: Ja, så var det på förra VC:n men den var (förhoppningsvis) värre på det som egentligen är viktigt men då kunde dom ju ringt mig när som och där kunde man bli uppringd vid 12-13 om det var så. Men men, what to do?





Det är inte lätt när det är svårt.
Nu när min lilla dator är på lagning (kommer hem idag, wiiiiihoooo!) är det svårt för mig att hitta en dator. OScar har fixat ett spel till Anton som var väldigt kul, på min dator. Och han själv sitter vid sin så jag har frågat nån gång om jag kan få kolla fejjan lite snabbt bara, och så trodde jag att jag skulle hinna en snabb uppdatering igår men icke. Hann svara på kommentarerna, hah!

Och jag är inte döende.
Doktorn hann knappt se mig, två minuter var jag inne i rummet och han en och en halv. Vi pratade mer om min galla än min förkylning. Fick recept på hostmedicin så jag ska vara frisk till jul. Och jävlamig om jag inte är det då. Nej, jag blev lite besviken faktiskt.

Nu ska vi väl äta lite mer kanske?
Satt i kö i en kvart i morse, 8.20 kom jag fram och fick tid 9 så jag fick slänga i mig en macka och bege mig. Sen ska jag åka till jobbet vid 14 men det får nog bli lunch där sen eftersom jag ändå går till 20 så är det rätt lång tid annars. Tänkte kommit in en halvtimme tidigare och ätit innan jag började, men kom ju på att det var en så lång dag idag då. Äh, vi får se. Det löser sig väl, inga världsproblem.

Och nåt lite läsktigt:
Anton är sjukt duktig på bowling på Wii. Nog för att man kan komma på exakt hur man ska stå och göra för att alltid göra strike men jag tror inte han kommit på det. Eller jag vet. Nu gjorde han precis 190. Helt galet och han blir så glad när det går bra.

Så this is väl it tror jag.
I alla fall det närmsta. På julafton är datorerna avstängda, idag är jag hemma 20.30 eller 21 och Anton är förmodligen här tills jag åker. Imorgon går jag 10-20 och är hemma dom tiderna som idag. Sen är det faktiskt julafton, hur sjukt det än känns. Sen är det bara nyår så återgår allt till det normala. Men om vi inte hörs: Ha en toppen fin jul allesamman!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas verkligen du är frisk till julhelgen!Det går sååå fort.



KRAM på dig!

2009-12-22 @ 11:49:22
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Ska jag behöva sakna dig så länge?? :( Men jag måste ändå be dig försöka titta in i min låsta blogg innan jul, för jag har fått en så trevlig julklapp! ;) God Jul såklart, om vi inte hörs innan! Kram

2009-12-22 @ 16:07:23
Postat av: Anneli

TACK för julkortet! Jättesött ju! :D

2009-12-22 @ 18:26:45
Postat av: ♥ Jasas

Åhå, jag har ju aldrig testat att spela Wii men nu blir man då fan i mig sugen! :O

2009-12-28 @ 21:51:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0