Det jag inte tror finns inte

Nu är jag nog faktiskt förkyld.
Lite i alla fall. Näsan rinner titt som tätt och emellanåt måste jag snyta mig för att det kloggat igen. Och jag har haft ont i halsen hela dagen. Men det är klart, ska jag bli sjuk så varför inte innan vi ska röja färdigt för att vi ska ha besök och jag ska jobba massa (jämfört med annars).

Men nu ska vi inte vara såna.
Jag tror fortfarande att det ligger mycket i inställningen och jag tror att det kommer vara över imorgon när jag vaknar (och för det är det värre, hah!). Ne men i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Marina

Krya på dig!!

2009-12-14 @ 22:12:02
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Inställningen kan göra mycket! Jag ignorerar halsont för tillfället ;)

Krya på dig!

2009-12-15 @ 08:44:41
Postat av: ♥ Jasas

Åh :| Hoppas det känns bättre idag! Varför ska det alltid komma då man har mycket på schemat och roliga saker framför sig? Usch.. KRYA PÅ DIG SOM FAN!!!!

2009-12-15 @ 13:36:52
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0