Det börjar bra

Nu är jag fit for newyears!
Tog en lång powernap 9-10 på ett cirka, tog ett tag att somna där vid 9 och sen låg jag kvar lite efter 10 men eftersom jag var så pigg kändes det dumt att somna om för att förmodligen vara jättetrött när jag väl vaknar igen. Så jag gick upp, målade tånaglarna för att spexa till det ordentligt (trots att ingen kommer se dom förrän badet börjar igen) och tog en dusch.

Så nu är det handnaglarnas tur.
Sen ska vi väl börja bege oss upp till mamma. Ingen aning om vilken tid som är satt för dom andra men 16-17 skulle jag tro. Dock känner jag att det nog inte är hela världen om vi kommer lite tidigare, vi ingår ju i princip i inventarierna. Men, känner jag oss rätt är det lika stor chans/risk att vi kommer sist av alla gäster också. You never know liksom. Men oss, kan allt hända!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HIH, du är så himla söt och charmig! Målar tånaglar och fingernaglar men nämner inga kläder? Men bara naglarna är fina så! :D HIH.

2009-12-31 @ 20:31:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0