Det är så vi säger det

- Älskling, du vet att klockan inte är 9 än va?
- Mmh...
- Inte ens i närheten av 9?
- Klockan är kvart över 7.


God morgon på dig också!
Jag är smart som går upp tidigare och tidigare dagarna inför nyår. Oscar gnällde vid 21.30 igår att han var såå trött. För att han gick upp såå tidigt. Och även om klockan blev lite mer eftersom vi tittade lite Gary Unmarried och sådär, så när jag vaknade vid 7 och var relativt pigg kände jag att jag likväl kunde gå upp, jag med. När han gick upp vet jag inte, 6-tiden?

Blir nog en tuppis senare då.
Har ju ingen lust att varken däcka innan tolvslaget/vara trött och osocial dom sista timmarna innan eller gå och lägga mig "Klockan är framme, gott nytt, skål, *slurp* God natt!" så det blir nog till att nana lite sen, gäsp på det. Men nu ska det bli frukost i magen, doftar så gott med nybakt bröd! Vaknade när Oscar gick upp och låg och mm:ade, så gott!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det är verkligen något speciellt med nybakat bröd.. MUMS vilken LYX!!!!



Och vad ni är uppe tidigt, imponerad! Ni kommer ju vara inskolade småbarnsföräldrar innan ni ens får! Perfa! ;D

2009-12-31 @ 20:30:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0