Billy eller Willie, what's the diffrence?

Igår när jag satt och grejade här och lyssnade på gammal musik så var det bara nåt som dök upp i mitt huvud och jag undrade varför jag inte hade nåt med Billy Crawfoord på listan.
Han som var så söt, som vi såg på OKEJ-dagen men som snurrade på varenda bild jag tog.

Och så kom jag att tänka på när jag såg på TV att han skulle till Stockholm och ha konsert så jag frågade mamma om vi inte skulle åka och titta på Billy Crawfood. Och hon svarade ja. Men va?
Fast det visade sig att hon tyckte jag sa Willie Crafoord.

Inte för att jag vet idag ens vem han är eller vad han gör, mer än att han varit gift med Josefin i Vakna! men jag kunde ju låtit bli att dubbelkolla varför hon ville titta på Billy.
Fast då hade jag ju inte kunnat sitta här och fnissa, då hade det nog blivit ledsamt när det inte blev av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0