Bah!

Anneli: Haha nej, vet inte vilket som är värst där, eller minst sämst? Nu är det ju inte så kul att se ut som 26 men när man var 16 gjorde det ju inget om nån trodde man var 20, haha.
Tack, sovit har jag gjort men värre med att må bättre.





Ja, jag har faktiskt lyckats sova hela natten igenom.
Det blev lite sent för vi råkade se färdigt åttonde säsongen av Scrubs och Oscar trodde inte JD skulle vara med i nästa säsong så vi var ju tvugna att se första avsnittet på den säsongen också. Men klockan var "bara" 0.39 när jag tittade på den när vi la oss. Inte så farligt ändå.

Oscar hade dessutom sovmorgon idag.
Ska egentligen gå om en halvtimme men vi får la se hur det blir med det. Jag ska nog pilla mig ner till apotket då i vilket fall, oavsett om han går eller inte. Ja, god morgon får man väl säga. Hoppas på en fin, inte jättevit, dag med mycket som blir gjort, ja tack!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hoppas du fick tag på allt på apoteket nu! Bra att du sovit gott, trots allt! HUA!



Här är det vitt som satan ute. Burr!

2009-12-15 @ 13:43:34
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Asch då... att du inte mår bättre alltså... Men jag hoppas du fått hämta ut saker som får dig att må bättre! :D

2009-12-15 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0