Att jag aldrig lär mig

Marina: Ja verkligen, jag blev så glad och tacksam!





Hoho, mina små tossingar!
Planen var att jobba 9.45-15 men jag borde ju veta att jag jobbar stängning, så är det bara. Det senaste är det bara, bara vid möten jag har gått hem 10 eller 11 om jag varit inne, annars är det stängning oavsett vad vi kommit överrens om innan. Så även idag. Jessica tyckte det lät bra att gå hem lite tidigare en fredag så jag blev kvar och hade tagit på mig mina stövlar eftersom jag bara skulle jobba fem timmar så fötterna är lite ledsna på mig nu, men jag har bett om ursäkt!

Och inte fan blev de nå nybakt bröd i morse!
Vi trodde vi gjort fel eller nåt, för alla ingredienser låg bara i lådan. Oscar tittade på den idag och han tror den är paj. Så vi får undersöka det så den verkligen är det och sen åka in med den också, suuuuck! Så lustigt för pappa var inne och köpte tomteluvor innan han skulle iväg på poker men jag kunde inte svära på att den var paj så vi kunde inte bestämma att vi skulle åka in med den.

Och nu då?
Vi som hade lite halvplaner för dagen; ta tag i sånt vi inte fått tummen ur att göra innan för egetnligen skulle några klasskompisar till Oscar kommit hit imorgon men han har blivit überförkyld så han blåste av det så för den sakens skull är det ju inte hela världen men det hade varit skönt att få det gjort och blivit av med det. Men vi får väl se i helgen och veckan hur han mår om han orkar då. Är ju som sagt några vändor ner till förrådet.

Fast det blev inget Idol.
Jag tänkte sett finalen, bara för att. Men så ställde jag in mig på att komma hem efter den börjat och tänkte jag skulle strunta i det. Men så var Pernilla söt och körde mig så jag kom hem som om jag hunnit med den tidiga bussen men glömde av det istället, hah! Men, jag har ju inte sett nåt på hela säsongen så det är ju inte hela världen direkt, hehe.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

FUNKAR INTE BAKMASKINEN??? Vad f-n nu då??? :O Suckelipuck!



Ja jag somnade ju 20.30 och tänkte också sett IDOL. Men det var ganska skönt då jag frågade henne som jag jobbade med imorse, vem som vann ;D Har inte heller sett det (mer än då jag sett uttagningarna eller om tv:n råkat stå på just då IDOL varit).

2009-12-12 @ 21:03:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0