Varning för känsliga läsare

Mååh, det är så jobbigt. Ibland får jag som små skärsår mellan tårna. Fattar inte var dom kommer ifrån. Och igår gick jag och hade ont hela dagen och tänkte att det var skit att jag fått det igen.

När jag la mig kollade jag där det gjorde ont, men hittade inget? Nehe? Kände mellan nästa par och hittade ludd och tänkte att ja, kanske har det legat så helknasigt så det gjort ont? Låter lite knäppt men inte omöjligt.

Sen, av en slump. Hittade jag såret ändå. Under tån eller vad man ska säga. Om man liksom rullar ihop tårna så försvinner såret, precis där tån sitter ihop med foten.

Ne, hugabuga. Ont gör det och jag som inte ens tycker om fötter blir äcklad av att skriva det här, hah! Eller mer att ni ska läsa det? Eller att jag tvingas tänka på mina tår? Nej, nu lägger vi ner det här.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Det låter som att du har svamp. Det ser ut som små skärsår mellan tårna, som svider.

2009-08-27 @ 14:00:51
Postat av: Anneli

Haha, jag gillar inte heller fötter, men att läsa om dem är inte lika illa :) Hoppas du blir av me't!

2009-08-27 @ 21:33:12
Postat av: JASAS.se

Det är absolut svamp för det hade jag ganska mycket då jag var yngre och hade för trånga skor. No doubt! Köp svampsalva på apoteket och sov med bomull mellan torna, så att dem får vädra sig! :)

2009-08-28 @ 23:12:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0