Uppe lite efter tuppen

Anneli: Tror han trodde lite fel, för Arkiv X är väl om aliens? Och detta är mer om saker som... gör saker? Hah, jag har inte riktigt förstått men det finns ju lite förklaring på TV.com och IMDB. Men jag känner faktiskt nu efter att ha sett ett normallångt avsnitt, att jag gärna vill se mer. En stund i alla fall.
Det blev bara barn! Om jag inte minns fel så tror jag det blev två grupper med barn som redan har gått i simskola (minst en termin då, förhoppningsvis så många som möjligt från dom två vi haft innan) och en grupp med små nybörjare som ska börja vara utan föräldrar.

Jasas:Tack för dina ord! Sa åt honom att läsa inlägget och sen din kommentar så har har sett det! Och tack för allt ditt stöd, i tid och otid!





Hujedamig, jag förstår inte varför jag gör såhär mot mig själv. Jag har varit uppe i en timme snart. Oscar i 20 minuter. Och då är det han som börjar skolan på måndag och måste komma in i rutinen att vara vaken vid 6.30. Även om jag tänkte försöka komma upp vid 7 kanske, så vi kan äta frukost, men jag måste inte vara pigg då.

Men men, han börjar ju inte förrän på måndag.

Var nåt jag tänkte på här men har glömmit. Ska koka mig några ägg till frukost så jag står mig genom mötet. 11.30 var en lite mysko tid. För sent för att äta frukost precis innan (när man vänjer sig att gå upp tidigit) och för tidigt för att äta lunch. Men ah, men våra rejäla frukostar så står man sig ju ett tag. Och ägg, mumma!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Ägg är bra och dessutom så himla gott, också! :)

2009-08-22 @ 11:05:15
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jo, aliens är väl en stor grej, och konspirationer. Men sen förekommer det även en mängd olika övernaturliga fenomen och figurer som inte har med aliens att göra :)

2009-08-22 @ 11:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0