Tjötet om bokhyllan

Faktiskt så märkte han att jag städat nästan direkt när han kom hem. Kanske för att jag med mening gick in i sovrummet när han var på väg så han kom in och sa hej. Och på väg ut till köket hör jag bara "OJ!" Haha! "Har vi köpt ny bokhylla? Vi har faktiskt delad ekonomi så du får inte gå ut och köpa sånt bara sådär"

Jag tror det blev lite skillnad?

Och jag får säga att det är trevlig som fan att det är ordning där nu. Nu vill jag bara ha bort skiten, bokhyllan alltså, men nu vet jag att det inte är omöjligt att tömma den, YEAH!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det var bra gjort att städa den - men jag vill ändå se bild :P Så det så!

2009-08-28 @ 23:18:29
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0