Pissråtta!

Men åååååååååååååååååååååååååh!!!! Snart ryker håret!

Har suttit och fixat med en ny design nu och tyckte det blev så bra. Har kopierat och klistrat in HELA stilmallen och kodmallen. Raderat den som fanns innan, för att inget skulle spöka kvar.

Går in nu, bara för att kolla. Och vad ser jag? JO MEN TRO FAN ATT ALLT FORTFARANDE FUCKAR NÄR MAN GÅR IN PÅ KATEGORIER ELLER SPECIELLA INLÄGG!! Blöö.

Jag vill ju inte ha det så. Och när jag är inne i testbloggen blir det inte så? Jag fattar inte? Man kan väl inte ändra designen nån mer stans? Varför vill det inte som jag vill? Känner för att lägga ner hela skitbloggen nu, bara för det.



7 minuter senare:
Inte för att jag trodde att det kunde ha så stor betydelse, men förmodligen är det för att jag skulle göra så att headern blev länk till startsidan, och när jag bara ändrade så det var så på startsidan så buggade det.
Förstår ni?

Man måste i kodmallen ändra startsidan, där man går in och kommenterar, arkriv-sidan och kategori-sidan. Och jag hade bara ändrat startsidan. Därför buggade det. Så knasigt, ändå. Hade inte en tanke på det. Men nu så, wiih! Nu behöver jag inte ta bort nån skitblogg, hah!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

DU SKULLE BARA VÅGA! Sen är det ingen skitblogg och har aldrig varit, så det så! Även om inlägget skickades till vänster, far away, så har jag alltid love'at din blogg!



SÅ DET SÅ, igen!

2009-08-23 @ 21:51:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0