Nummer ett

Jasas: Thank you, jag så duktig! Hah!





Ne, ville bara säga hej och god natt.

Har sån städlust men den lär vara borta till imorgon, inga problem. Nu ska jag krypa till kojs och nana tills imorgon och så får vi se vad dagen blir av. Helst gräsklippning hos mamma.

Och så måste jag ju skriva att jag är glad över det med dynorna :) Det såg verkligen ut som hej kom och hjälp mig över allt, och jag rensade och städade och fixade skyltar. Malin kom med tummarna upp och sa att det var skitsnyggt och sen kom kunden som var inne igår. Iih, vad glad jag blev i min mage då!

Dock inte lika kul när ett äldre par kommer till mig i kassan, efter ha gått ett varv i butiken, och säger att det är lite tomt på utegården. Jag trordde dom skämtade och skrattade om att vi haft rea i en vecka, men frun avbröt mig med att "så är det väl när det snart är höst" och så gick dom.

Men, det var inte så noga för dagen gick bra och jag levde på det med dynorna. Oscar hade spagetti och köttfärsås till oss när jag kom hem, lite godis och soffmys på det och jag när nöööjd!

Så Hanna, varsi till dig! Mer blir det imorgon, AJ PJOMISS!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Du ÄR så duktig, -stolt-.



Jaa, ett inlägg blev det iaf. Kändes mer som ett Jenni-inlägg :)) Med lite fart och fläkt!



Ska lägga mig nu, vart på off-blogga-humör.. Natti natt!

2009-08-07 @ 23:07:02
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

En prydlig butik är en trevlig butik :) Men äsch på gnäll-tanten - det är väl klart att det blir tomt när man rear ut!

2009-08-08 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0