Maten från hi... he... maten som var SÅ GOD!

Till att börja med då; MATEN! Alltid viktigast.

Här om dagen gjorde vi ju den Indonesiska kycklinggratängen som Jasas tipsat om. Jag säger så här; flygande Jacob är en av mina favoriträtter. Oftast, om man frågar vad jag gillar för mat så säger jag kött, men Jacob är verkligen rätt som jag gillar. Trots att jag är sådär glad i ris? Eller, jag började gilla den när jag var mindre glad i ris.

I vilket fall, back to vad du babblade om från början; detta är nog det närmsta jag kan komma Jacob i Oscars samtycke för Jacob SKA ha jordnötter i och det äter han inte! SÅ GOTT DET VAR! Och han kunde tänka sig att göra om det, så glad jag blev! Nej, vi tog oss varsinn extra portion, bara för att det var så gott!

Så jag får extremtacka Hanna för att hon la ut receptet för det kommer absolut användas igen. JAMMI!!!




Kommentarer
Postat av: JASAS.se

FAN vad kul att höra :D Vi tyckte också det påminde om Flygande jacob.. är nog bananerna? :D



Men så glad jag blir!



Så gulligt du / ni lägger upp gurkskivorna :D

2009-08-29 @ 22:19:50
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0