Lilla moster Aino

När jag ändå var i fotoalbumet och rotade, när jag städade, hittade jag fler bilder från Finland.
Bland annat detta på mig och älskade moster Aino:



Det var ju som sagt ett par år sen och nu, sen några färre år tillbaka, mår hon inte så bra.
Hon ligger på sjukhus för bland annat alzheimers.
Tankarna är hos henne titt som tätt och jag saknar henne som hon var då,
när hon mådde bra.
Även om det är värre för hennes barn och mamma som deras kusin.

Men minnena finns för alltid.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Åh vad tråkigt och tragiskt :( Men det är då för väl att vi har minnena, med oss..



Så "ung"/yngre du var på bilden, så sött ^^ Jag hade också såntdära läderhalsband(?) som du har på halsen :D

2009-08-29 @ 22:21:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0