Lilla Lova

Man ska inte säga så egentligen, men nu när vi delat upp burarna så hinner man liksom ta vara på alla fyra på ett annat sätt. Förut pratade man med och om dom som var mest vakna och framme; dom små. Så nu är jag lite nykär i Gismo och Lova för man liksom har upptäckt dom på ett annat sätt. Och dom ser jag ju alltid här ute.

Så förut när jag satt i soffan och skulle gå ut i köket så jag gick förbi buren. Tyckte Lova tittade upp och blängde på mig så jag gick tillbaka och skulle fråga vad hon ville, muttertanten. Men då hade hon redan lagt sig för att sova igen. Hon undrade väl bara vad som hände "mitt i natten" och så kommer jag och ska skälla.

Lilla älskling. Som sitter halvvägs i matskålen med ögonen halvöppna ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, man kan ju undra varför du är uppe och vandrar mitt i natten! ;p Jag är så glad att Pelle anpassat sig efter oss såpass så att han faktiskt oftast sover om man går på toa mitt i (riktiga) natten ;)

2009-08-28 @ 23:02:11
Postat av: JASAS.se

Vad mysigt att se på dem med andra ögon, så att säga. Dem kanske vågar ta lite mer plats, nu också? :)

2009-08-28 @ 23:16:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0