Klar, färdig och redo

Så, nu är jag helt klar! Skönt att inte behöva stressa in i det sista sen. Ombytt, rakad, sminkad och det enda som är sisådär är håret. Men jag kände inte för att duscha nu och sen ikväll igen. För jag måste ju ändå tvätta håret efter badet. Så jag slängde på en "duk" och tänker att det jag inte ser störs jag inte av. Dom som står och glor mig i nacken får väl skylla sig själva.

Visade i alla fall för Oscar och han såg nöjd ut. Ja, med kläderna då (här vänder vi snabbare än vändningarna). Blev helsvart idag, ovanligt för att vara mig. Svarta leggings och en svart typ tunika. Allt från GeKå's sist vi var där. Och jag får nog säga att jag känner mig fin också.

Så nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli tillräckligt för mig att kunna gå bort till mötesplatsen. Har ju liksom ingen lust att stå där i typ 20 minuter att vänta. Blir nog ett litet låst inlägg under tiden. Har inte så mycket bättre för mig ändå så.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Black is tha shit! :D Låter ju jättefint!



Hahah, det lät lite lustigt (eller lästes lustigt?) "rakad". Skägg och mustasch? :D

2009-08-30 @ 22:26:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0