Hur ska vi göra då?

Jasas: Ett spel på Facebook, du har en farm och sår, skördar och plogar. Antingen flera gånger om dagen eller med några dagars mellanrum. Så kan du ha djur och pyggnader. Tjäna pengar och få experiencepoints (XP) är det väl det går ut på. Jag tycker i alla fall det är rätt kul, och just att man inte måste sitta i flera timmar eller varje dag!
Konserter menade jag. Vet inte vad det är för några men jag har hört det båda dom terminerna Oscar gått där "...och imorgon är det konsert igen" och alla tycker det är pisstråkigt och skobbar? Bah!

Anneli: Vad kul! Kan tänka mig att det var uppskattat!





NU! tröttnade jag på fotoboken. Eller tröttnade, men kände att engagemanget och kreativiteten behövde vila för lite förändring. Blev liksom samma om igen. Men kul var/är det!

Börjar dock känna hur bra idé det egentligen var? Hade du tyckt det var kul att få en bok med bilder på ditt 7-åriga barn, med bilder från de tre senaste åren?

Kändes så bra först men nu blev jag tveksam, hah! Vet inte riktigt varför så vi får väl se. Får göra klart den och se vad Oscar säger och så sen också. Eller hitta det där "Jah! Detta blir grymt!" igen.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Jag gav min mormor en fotobok i julklapp med de bästa fotonen jag fotat på djur & natur. Det var mycket uppskattat. Jag skulle nog själv inte gilla en bok full med foton på David OM det inte var från graviditeten tills nu. Smaken är som baken förstås, men foton på David från år till år har jag redan så många. Vill hellre ha en utformad som händelser "2009", "släkt & vänner" etc. :) Men när du sj sitter där och pillar o funderar, så kommer ud nog sj på vad din mamma gillar. Är ju ett tag kvar till jul. :P

2009-08-25 @ 22:48:46
Postat av: Anneli

Den fotoboken jag satte ihop var ju bara med massa bilder på oss (alltså mamma och pappa, vi barn och pojkvänner, ett och annat djur) från de senaste åren. Och foton som man har sett och redan har framkallade ändå liksom. Men när alla är på ett ställe så, men lite skojjiga texter och andra detaljer, så blir det ju en helt annan sak.

2009-08-26 @ 12:40:04
Postat av: JASAS.se

Jag hade blivit jätteglad! Klart att man blir glad för (vad det än är för bilder) på sitt / sina barn! :)

2009-08-26 @ 13:14:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0