Herre gutt!

Jag är ju så duktig! Jag kände att jag orkade inte med våran bokhylla längre, den är verkligen hej-kom-och-hjälp-mig-fort-som-fan och jag orkar inte ens titta på den. Vi bara öser in grejer där. Jag har borstar, toffsar, klämmor, parfym, deo, halsband och sånt bra där i. Och MASSA skräp, tydligen.

Och snart har Oscar ett helt bibliotek av Historie-, Illustrerad vetenskaps-, och datatidningar. Kollegieblock ska vi inte ens prata om, vi skulle kunna dela ut så det räckte till hela kommunens ungar.

Sen alla filmer, skivor, böcker, album som "ska" vara där men som står huller om buller och lite överallt. GAH! Jag vill kunna tända ljus i höst och ha mysigt men det går ju inte när det ligger hår och papper och grejer överallt. Brandfarligt till tusen. Men nu jävlar, nu ska här kunna tändas ljus!

Får som om Oscar känner igen sig när han kommer hem. Kanske vänder han i dörren för att han inte känner igen sig? Jag kanske får ställa tillbaka allt igen, så jag inte riskerar nåt?

Nääh, då får han hellre gå. Jag har ju en ren bokhylla i så fall!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det låter som våra hyllor :)

2009-08-28 @ 22:44:19
Postat av: JASAS.se

JAG VILL SE FOTO JENNI!!!!!

2009-08-28 @ 23:15:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0