En väldans massa svar

Anneli: Haha ne precis, komma där och störa när dom försöker sova! Man kan ju få dom att vända på dygnet också, men då måste man ju ha dom ute nästan hela dagen och hålla igång dom och det är ju ett litet projekt. Då får dom hellre vara som dom är, för det är ju så dom ska vara.

Ja, det är så typiskt! Då hade vi inte behövt tjöta på dom lata pojkvännerna utan kunde peppat varandra istället! Så typiskt!

Nej det är ju inte lätt att förstå, inte ens för mig. Men jag hoppas och tror att man kanske förstår att det i vanliga fall är jobbigt så att det är en stor grej för honom när han klarar sånt. För annars skiver man kanske inte om det? Om det inte är så att man har en väldigt lat sambo som aldrig gör det för att han aldrig vill, hah! Då är det ju enastående på ett annat sätt.

Jasas: Ja trygg känner jag mig egentligen, men jag skrämmer upp mig själv. Ett ljud, nån bryter sig in, dom ska döda oss. Men jag vet ju att stora, starka Oscar går upp och ryter och så springer dom och gömmer sig. Så det är bara det att jag överpsykar mig så jag blir rädd så.

Ja, speciellt som jag drömde i natt där jag inte förstår vad jag fick allt ifrån? I såna drömar som jag skrev om där, är det ju inte så konstigt egentligen, eller man kan förstå det när man tänkt på det. Men drömmar är ju så häftigt egentligen!

Haha okej, nej alla fiskbullar är ju inte likadana, dessa var inte lika goda som dom vi fick i skolan men så gott ändå!

Det med bomull har jag inte tänkt på! På paketet till salvan stod det att man kunde ha kompress på så jag hade lite plåster och redan morgonen efter märkte jag SÅN skillnad! Har inte gjort ont och idag är det nästan helt läkt. Så jävla wonderbart verkligen! Och nu har jag ju till nästa gång!

Jo det blir ju så att dom vågar sig fram som dom gjorde förut. Man kan ju bara tänka själv om nån hälsar på så kommer man och hälsar och sådär. Men har man några som springer framför fötterna, hoppar och tjattrar och tar upp all plats, då drar man sig (kanske) bakåt i skymundan. Så dom behövde verkligen separationen, ser man ju nu! Vill dom så är dom snabba. I vändningarna och allt. Dom är ju inte så lätta att fånga (för större djur, tänker jag då) ute i det vilda. För dom är ju bara hälften så stora under all päls så när det stora djuret biter tag "hähä, lunch!" så piper chinchillan iväg för tänderna hade inte ens nuddat dens riktiga kropp och så drar den som ett skott.

Sorry, jag trodde jag hade bloggat på bra men sen hade jag ingen lust när Anton var här. Men nu ska jag försöka slänga in några inlägg så har du att läsa imorgon eller när du är ledig nästa vecka!

Marina: Tack, hoppas du också haft det sötis!

Chathrine: Ville bara slänga in en tanke och ett tack för att du uppmärksammade och kommenterade om min lilla fossing. Som jag skrev till Jasas (tänkte att du kanske inte orkade läsa allt, eller ens läser nåt) så blev det bra redan dagen efter och det är nästan helt läkt idag (två dagar med salva då). Så stort TACK! Nu vet jag precis vad jag ska göra om det blir en nästa gång!





Ja alltså Jasas hade ju kommenterat så jeffla mycket så det blev liksom ett stort inlägg bara med hennes svar, hah! Men TACK för alla kommentarer, så glad jag blev när jag kom in och tänkte "Säkert ingen som saknat mig nu heller..." och så var alla dom där!

Så det känns inte som jag gör ett inlägg av det här, mer än detta då. More to come, liksom.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Joo, jag läser inlägg OCH kommentarer till andra. :) Jag trycker ju inte tbx till gamla inlägg jag kommenterat för att se andras tankar dock. Så ambitiös är jag icke! ;)

Bra att det fixade sig. Enligt reklamen så ska det ju läka ihop på ett dygn, fast verka i en vecka eller liknande. Fungus elr vilken av sorterna jag menar. haha.

2009-08-29 @ 19:12:44
Postat av: JASAS.se

Du är bäst på att svara på kommentarer!!!! Det är skitkul, rent ut sagt :D TACK för alla svar! Klart att Oscar skyddar dig, och hoppas tårna håller sig bra nu, framöver!

2009-08-29 @ 22:17:27
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0