En helt vanlig tisdag

Jag kom på att i lördags fick jag vet att Antons svärföräldrar gift sig! Bara sådär, hemma i trädgården i tisdags! Förmodligen på deras 20-års dag. Så coolt!

Vet att Cecilia tjatat på sin man huur länge som helst på att hon vill gifta sig men han har inte velat. Och så har det förmodligen varit tjat om stället så hemma i trädgården var väl för att han ens skulle gå med på det. Och efternamn, eftersom han är finsk ville hon inte ha hans krångliga så han tog faktiskt hennes.

Så hennes syster och bror var bjudna. Syrran hade dock inte kunnat låta bli att berätta för mamman, så hon var också där, hah! Kan bara tänka mig hur glada dom var nu, äntligen!


Så ja, egentligen ville jag väl bara säga GRATTIS TILL FAMILJEN HENRIKSSON!!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Antons svärföräldrar? :O

2009-08-24 @ 23:15:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0