Bloggning hit och bloggning dit

Ja sådär massa lust att blogga hade jag väl inte igår när Anton var här. Och inte idag, heller. Han åkte hem strax före 15 och efter det har jag och Oscar spelat Wii, sett lite mer Stefan & Krister och så har jag läst bloggar. Men nu ska jag lämna lite tid till min egna, och lägga upp lite bilder som jag kommit efter med.

Tänkte bara passa på (även om jag skrev bassa på, men jag är ju inte förkyld?) att nämna att jag jobbar en del dom två kommande veckorna så då kanske inte bloggningen (eller kommenterandet i andras bloggar) är i topp för ni vet ju hur jag blir när jag jobbar.

12-19.15 på måndag, 9.45-19.15 på tisdag, ledig onsdag och torsdag, nåt till stängning på fredag och ledig helg. Så så mycket är det ju inte, men tillräckligt för att risken finns att bloggningen dalnar. Så vet ni.



...för övrigt är det inte söndag idag (så jag behöver inte gå och vänta på Tjejsnack) så jag har ju det som finns kvar av dagen idag och hela dagen imorgon, kanske. Så ja.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jävlar vad långa dagar :O Men gött att jobba då man väl är inne.. även om det var jävligt långa pass? :O

2009-08-29 @ 22:18:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0