Är du här nu igen?

En grej jag funderar på ibland på jobbet är "stammisar". Vissa när dom kommer in igen så (HAH! Så kom Jysk-reklamen på TV:n nu bara för det, timeing eller vad?!) tänker jag att jisses, är dom här nu igen? och så kommer jag på att dom måste ju tycka att jag är här hela tiden eftersom jag alltid jobbar när jag är inne.

Sen, kommer jag på att dom kanske är där ett antal gånger då när jag inte jobbar - också. Eller folk jag känner eller ja, bara man känner igen dom. Men jag har ju ingen aning om vilka som springer där när jag inte är där. Kanske finns det dom som tycker att jag "aldrig" är där?

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Sånt är ju typiskt - om man vet att en person jobbar inne nånstans (mcdonalds, willys eller nån annan affär) och går in för att hälsa på, så är personen på lunch / rast, eller ledig osv.



Så tycker man "jobbar du aldrig?" eller "jobbar du alltid?".

2009-08-26 @ 13:17:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0