Var är kunderna med obegränsat med pengar?

Jag kom att tänka på mötet igår. Då vi skulle ha rollspel. Hade listor med "händelser" eller vad man ska säga. En kund i den ålder med det problemet söker detta med den ekonomin - vad ska den ha?

Men det roliga var att det var kanske 4-5 sånna senarion där kunden inte hade obegränsat med pengar, av cirka 15 fall. Och det är ju lite lustigt för så ofta kommer det inte in en kund som säger "Jag vill ha ett stort bord som kan göras större, det ska överglänsa grannens, jag ska ha grill, paviljong, tält, krukor, mattor och duschdrapperi. Jag har hur mycket pengar som helst" - så det händer ju liksom inte.

Men alla var ju eniga om vad man skulle visa och så om nu denna kunden skulle råka snubbla in i just vår lilla butik. Jag tyckte bara det var lite lustigt att det var så mycket sånt, obegränsat med pengar.

Vart handlar alla dom kunderna liksom? Och varför inte hos oss?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag önskar att jag kunde vara en sådan kund ;)

2009-04-15 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0