Vad jag tänker på, ständigt

Anneli: Oscar har ju fusk och fick pengar igår, så då passar man på, hehe! Och han gnällde igår om att hans bästaste spelsida lagt ner efter domen, suck. Så antingen segar dom eller så har dom också lagt ner? Oh no!

Jasas: En minut innan jag publicerade detta (så det var väl typ din parantes, hehe) kommenterade du! Lite kul. Och taaack! <3





Såå, nu har jag varit duktig och laddat och tömt kameran. Oscar säger att han ska ha med sig den till Polen. Bara det att om jag är dålig på att komma ihåg att jag har med mig kameran och komma ihåg att fota, då är han äääännu värre, hah! Men det är ju bra att han har med sig den, i vilket fall. Blir det så blir det.

Annars gråter jag fortfarande över att jag inte kommer ha nåt att se på imorgon kväll. För han åker faktiskt imorgon bitti, jag har inte riktigt fattat det än. Han går la hemifrån typ 5.30 (och vad faan ska jag göra hela dagen när den börjar så tidigt..?) så han får lägga sig tidigt ikväll. Sen är han borta, poff.

Vi pratade om det igår, att på dagarna känns det ju som han bara är i skolan eller nåt, och då är det ju lite skönt att vara ensam. Men sen när man ska äta dels, och göra det själv. Och framför allt sova. Det är ju då det märks och inte är skönt längre. Men vi har fixat så vi kan SMS:a och ringa lite billigare, i alla fall. Ibland är 3 bra.

Hade mina funderingar på att sova hos mamma, men ska man sova själv blir ju det nästan ännu jobbigare och läskigare. Och sen då att komma hem vid 7 till en tom och tyst lägenhet. No thanks. Samtidigt som jag blir lite tjurig att kursen på torsdag ska hålla på 9-16, hah! Då försvinner ju hela dagen!

Sen kommer han ju som tur är hem på fredag morgon. Typ 9-10 trodde han. Hoppas dom får lite mer info idag. Han vet fortfarande inte om alla måltider, nån (typ frukost) måltid eller inte en enda måltid ingår i priset. Det är ju lite kul att veta hur mycket pengar man kan tänkas behöva, liksom. Eller vad som måste med.

Typ lakan, täcke/kudde och sånt. Tydligen ska dom bo i små lägenheter så han skulle bo med tjejerna som tänkt laga sin egna mat. Och tänkt köpa med sig nudlar. Även om han tyckte man kunde köpa på plats, det är ju bara Polen, inte Kina, som han sa. Men jag hade nog föredragit att köpt med mig, ändå.

Jaa-a, annars händer det inte så värst mycket faktiskt. Städar och donar lite. Imorgon ska dom ju komma och kolla elmätaren, av nån anledning. Så där går ju så sett halva dagen. Dom skulle komma mellan, om det var 8.30-12 så då är det ju tur att jag är uppe vid 5..!? Ne men det blir la bra, kanske.


(Sen kom jag på, när jag skrev rubriken efter jag skrivit inlägget, så ska du veta Hanna att ni ingår där också. Oscar och Polen tar upp en något större del, men ni snurrar runt där i huvudet och ploppar upp titt som tätt och jag hoppas att du och Mio haft det mys idag och att Björn mår så mycket bättre sen när du kommer hem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0