3 saker

Fick mail från Marina, men jag gör som Jasas och lägger in den här, som en lista istället:

"Folk skulle ha mer fritid om det inte vore för alla fritidsaktiviteter som tar tid"


3 saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Sommarjobb på bostadsbolaget, som typ trädgårdsmästare.
2. Extraknäckte på eget bevåg som gräsklipperksa en sommar.
3. Mitt nuvarande som säljare på Jysk.

Tre ställen där jag bott:
1. Nol
2. Nödinge
3. Bohus

Tre serier jag gillar att se på TV
1. Desperate Housewifes
2. One Tree Hill
3. Lost

 
Tre favoriträtter utan inbördes ordning
1. Allt med kött.
2. Nåt med kyckling.
3. Tacos.
 
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1. Fiiiiiiiinland.
2. Mummus stuga (i Finland).
3. Heikkis stuga (i Finland).

Tre ställen jag besökt.
1. Finland
2. Norge
3. Danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0