Nu blev det bättre

Anneli: Aww, vad kul! Lite det jag var "ute efter" eller så.

Chathrine: Hehe ja men eller hur, en lista glädjer alltid nån!

Emma: Nja, jag fick inte ändrat det som var på tal, men tack ändå!





Såå, nu är det något bättre, får jag allt säga. Men jag lyckades inte hitta hur man ändrar storlek på dom länkarna när man klickar för att kommentera, så har nån en aning får den gärna säga till! Ändrade i alla fall på texten på den som kommenterat och vad den skrivit, det var väl det "viktigaste" av era önskemål, även om jag vill ändra det också.

Neh, ni får säga till om texten skulle bli för rörig eller sådär, den är ju lite kladdig eller vad man ska säga, så jag kan egentligen tänka mig att man tröttnar rätt snabbt, eller blir trött i ögonen av att läsa mycket. Men, säg bara till! Jag gör ju allt för er, hah! Ne, men ni läser ju mer här än vad jag gör.

Nu ska jag bara, som sista touch eller så (tills jag får svar på en fråga jag ställde hos DDB igår då) lägga till länkar, wiho! Men först ska vi handla och sådär så det blir senare, om/när jag kommer ihåg. Men, det är på gång. Inte illa det, jaghar ju bara tänkt på det görlänge. Ha en fortsatt bra dag i solen så länge!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Står fast vid vad jag skrev tidigare :D

2009-04-29 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0