Tidigt, tidigt

Anneli: Ne men det är ju också jobbigt när man inte kan umgås "som vanligt" och bara ses korta stunder under en längre period. Man tycker ju, förhoppningsvis, om att vara med varandra när man är i ett förhållande, hehe.





Vilken tidig morgon! Inte för att det är nåt ovanligt, men ändå. Och tidigt är det trots allt inte. Men ändå. Mest känns det väl tidigit för att jag är så trött nu. Men ändå, inte trött.

Gick inte att somna igår. Från att ögonlocken var tunga som bly vid 22 i förrgår till att jag skulle kunna springa marathon igår vid samma tid. Så ikväll hoppas vi på tidigt naning.

Korvas kommer ju också, och så har han bad på söndag morgon så han åker härifrån vid 9 så det blir tidigt då också. Bra så sett, eftersom det är skola på måndag igen.

Ne, nu får jag ha i mig lite frukost innan jag ska åka och jobba. Ser ut att bli en strååålande dag idag, kul! Hoppas folk har spenderarbyxorna på dig idag! Nu kör vi så det ryker!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas de spenderar myckot hos er :) men kaaaan va så. kram

2009-04-25 @ 10:00:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Emma

det har dem nog för det var ju löning igår ;) Kram

2009-04-25 @ 11:52:59
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0