Nu får det allt räcka

Nej, nu får jag faktiskt ge upp. 52 sidor kom jag ner till och jag skulle bara göra klart den sidan jag var på, då krashade Firefox. Allt kom tillbaka men jag fick börja längst upp på sidan och då var det inte lika kul längre.

Oscar sa för ett tag sen att han tänkte gå och lägga sig?! Ehh, jaha? Bra att du är trött så sover du nog gott. Jaja, jag får väl gå upp i värsta fall, tröttnade smått på detta nu ändå.

Internet segade ner sig som jag vet inte vad så det blev inte lika kul att fixa nu. Men jag är typ en bra bit på väg? Även om det blir lite sådär "Men, var ska jag lägga detta inlägget nu då..?" ibland.

Men men, jag får väl avsluta och göra mig i ordning då så vi kommer i säng snart här. God natt folket och hoppas på en fin dag imorgon igen!

För övrigt, regnar det nu. Skönt dels för att det behövs regn nu efter all sol, men också eftersom vi har en skog som står och brinner och då kan ju inte lite regn skada. Go regn! Natti.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Duktig du varit :) Sov så gott!

2009-04-27 @ 23:07:15
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Man skriver ju inte alltid om just ett ämne i ett inlägg. Jag försökte mig på kategorier också, men tröttnade ;p

Här kom det åska och blixtar igår så vi drog ur alla sladdar till tv/dator vid 21.45 för säkerhets skull.

2009-04-28 @ 07:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0