Mitt lyckade aprilskämt

Det lite roliga är också, att jag dragit ett skämt idag som dessutom gick hem. Fast inte som tänkt.

Jag fick ju fiskgryta som blivit över hos mamma igår. Överlycklig så klart eftersom jag äter fisk så sällan och det är så gott! Och då tyckte Oscar att han fick våra rester från igår, när jag hade det. Istället för att jag kunde ätit fisken imorgon, och han stekt mat till sig när han kom hem. Vilket mamma hörde "diskussionen" av.

I vilket fall så när jag sitter och äter messar jag mamma och skriver "Det var ju tur att jag hade rester från igår, grytan gick inte att äta..." och hon svarade att jag skojade och jag sa att det var väl klart och det var mega gott!

Lite senare messar hon mig igen: "Hade just Anders på tråden när jag svarade dig. Läste upp ditt sms för honom, och fick ont i örat när han skrek: VA? Vad var det som var fel?" Haha! Han vet ju att jag tycker om fisk, och klagar väl sällan på hans mat. Så det var ju kul att skämtet gick fram, om än till den jag inte tänkte det till.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha, det var faktiskt kul ^^

2009-04-02 @ 09:12:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0