Leka med Malin-dagen

Anneli: Jaa även om det är kul att träffa dom där hemma också så blir det ju (i alla fall för mig) så mycket krångligare och omständigare också. Och kanske man tappat lusten när man väl kommit dit, hehe.

Marina: Mammas man har 50-årfest! 18:e alltså, hehe.

Jasas: Haha jag funderade på om nån skulle märka det, och så klart var det du! Men tack!





Jaha, dags för ett riktigt blogginlägg kanske? Inte för att jag har så mycket att säga, egentlien.

Idag ska vi i alla fall till Malin och leka. Hon har två (av tre) barn hemma och vi ska ha med Korvas. Hade tänkt gå till Vikingagården, men vädret är inte riktigt okej.
Malin ville byggt koja också, men det blir väl inte så lyckat heller i detta väder. Å andra sidan ser det nästan ut att bli fint, under alla dessa regnmåln. Men vi får la se.
Vi blir nog inte sysslolösa, i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas ni får en fin dag!

2009-04-08 @ 09:59:01
Postat av: ♥ Jasas

Haha, sorry ^^



Vicken rolig dag ni verkar ha framför er, vad som än händer, menar jag!

2009-04-08 @ 11:10:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0