Kategorier it is!

Anneli: Hehe ja först tänkte jag att hur katten ska jag kontakta en anonym..? Men så kom jag på att kolla om det var nån av er stammisar, och det var det ju!
Tråkigt nog måste man gå in på inlägg efter inlägg (vad jag vet?) men när man valt kategori och uppdaterat kan man gå bakåt, även om det inte står direkt att det är flyttat så står det nästa gång man uppdaterar sidan på riktigt. Är du med? :) Och för att slippa gå tillbaka flera sidor kan man göra en sida och sen uppdatera till alla i den allmäna kategorien/oflyttade så egentligen var det inte så jobbigt som det kändes från början. Men visst hade man velat ha nåt liiite lättare, ändå.

Chathrine: Det var vad jag tänkte också, så då var det ju tur att jag satte igång med det nu då, hehe!





Ja fy, det var inte allt för kul att sitta och sortera alla inlägg. Men å andra sidan så blev det ju inte så svårt och jobbigt som jag trodde från början. Men jag tror fortfarande man lätt kunnat göra det så det gick smidigare.

Jag är fortfarande inne på det där med att klicka i alla man vill ha och välja flytta till.... och välja kategorin. Men men, det ska nog bli klart om några år eller så.

Kom på sen att även om jag skulle bytit till egen domän imorgon, så kommer jag ju vilja ha kvar denna bloggen också, och då är det ju ännu viktigare att allt är i nåt så när ordning, så man kan komma tillbaka.

Men jag funderar på om det är långa och krångliga kategorier, istället? Vilket är egentligen bäst? Några få eller lite fler med mindre "ämnen" eller vad man ska säga?

Som exempel, så har jag ju delat upp YouTube-tips och sånt, från mina egna bilder och filmer och en egen kategori till länkar och sånt som dyker upp ibland. Men egentligen, kunde dom vara i samma.

Men jag tycker nog det är bra så. Får känna på't ett tag och se vad det blir av det hela. Sen vet jag ju inte alltid var jag ska lägga inläggen, men man kanske lär sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0