Jag också: 1 april

Har tänkt hela morgonen att jag ska skriva om att det är förste april och hur mycket jag inte tycker om den dagen. Och inte bara för att idag är det 12 år sen mina föräldrar offeciellt gick isär, utan för att alla ska hålla på och luras och ha sig. Och jag är så naiv så jag går alltid på allt. Eller så fattar jag inte att det är ett skämt, och då är det kört.

Jag tycker vi ska avskaffa 1 april och 1 maj så vi stackars förvirrade människor inte bränner för många hjärnceller i allt virrvarr av lur och skoj. Bort, bort, bort!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag hatar första april, vill helst bara stanna i sängen denna dag om året. Men Andreas och jag tummade på att inte luras ;) Ja, igår då, så det inte var ett skämt ;p

2009-04-01 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0