Jag är visst tjej

- Ååh, jag känner mig så tjejig i dessa skorna!
- Älskling, det är bra att det är så.
- Jasså varför?
- Du är en tjej.
- Nehe? Sen när då?
- Sen idag, när du köpte tjejiga skor.


Det är nog första gången, vad jag kan komma på, som jag köpt finskor till mig själv. Eller tjejskor också, för den delen. Nej, jag köpte till balen/festen i nian, men hade aldrig på mig dom.
Men dom är jättesöta, tjejiga och jag ska nog klara en kväll i taget i dom. Funderar på att visa dom nu, eller vänta till 18:e då dom är tänkta till. Vi får se, eller så får ni be så bra så jag inte kan låta bli.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag hann ju inte be... LOL

2009-04-06 @ 22:31:58
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

hehe vad händer den 18:e...?

2009-04-06 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0