Humorn var trasig

Jag tyckte i alla fall att det var roligt. Jag försökte skämta till det igår kväll, men Oscar är ju inte på.

Eftersom jag tar på mig tröjan att sova i direkt på badet, hann jag glömma av att jag hade på mig (tränings)BH på mig när vi gick och la oss och Oscar frågade om jag verkligen skulle sova med den på?

Nej, så klart inte. Han var snabb på att försöka få upp den men bara synen av knäppet fick honom att backa, "inte en sån jobbig" utbrister han. Heh? Är inte dom lättare än nån annan?

"Kolla, jag klarade det med en hand bakom ryggen!"

Han är inte alls med. Jag får förklara att ibland så säger man ju om nåt är svårt så kan man klara det med ena handen bakom ryggen. Och jag fick upp den, med ena handen bakom ryggen.

Så säger han att det inte var roligt! Vad är det för sätt? Jag tyckte ju att det var hur kul som helst. Han tittade bara och backade, jag klarade det med en hand bakom ryggen.

Men skratta då! Det var ju rooooligt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0