Filmerna från igår ...och idag

Vi kör tvärtom än igår, och tar filmerna först:



Det är lite tradition att när nån på jobbet fyller år skriver de andra en låt om födelsedagsbarnet så här står de samlade volvoiterna (förutom mamma och Anders då) och sjunger Anders sång.
Och så måste jag fråga, hör ni vilken låt dom lånat melodin ifrån?



Hade tänkt filma första låten och nåt i slutet, för att liksom jämföra lite. Men så blev det bara första låten och sen glömde jag. Där emot så lät det ganska likt i slutet. Ganska. Grymma var dom, i vilket fall!



Födelsedagsbarnet och toastmaster (och lite hjälpreda) jazzade loss lite. Man måste ju bjuda på sig så Bengt kom i kilt och Anders försökte dansa. Är det fest så är det!



Jag tjatade på Oscar att han skulle dansa. Han fick dricka lite mer medans jag frågade Marita (Anders brors fru) om inte hon kunde ta en låt med honom. Nu har jag lovat att inte tjata mer.
Maken till kamerakåta människor, dom såg/fattade inte att det var Oscar jag filmade, hah!



Ja som sagt, han fick lite i sig under kvällen gång och nu var det snart dags att säga hej då och dom flesta hade faktiskt gått. Och så hör man ju bandet i bakgrunden, kom jag på. Inte för illa, på nån av dom?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAH, sicka härliga filmer!!!!

2009-04-19 @ 19:55:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0