Ett svar och en tanke

Jasas: Vet inte exakt vad det går på men vi hoppas på att kunna åka ena vägen med mummu så blir det ju billigare. Sen har vi ju gratis boende och allt sånt, så allt som kostar är ju själva resan. Och fickpengar, då. Sen måste vi ju vänta på mummu, och dom åker runt midsommar. Och runt då ska vi på bröllop. Plus att jag jobbar hela juli. Lite pyssel, men det löser sig alltid. Men annars hade jag åkt nu på direkten!





Jah, jag skulle bara svara Jasas. Ska snart äta lunch och se lite mera Lost innan jag ska åka och jobba.

Tänkte börja pilla med en ny design. Jag har en bild i huvudet men vi får se om den vill komma ut också. Och om det blir så bra som jag tänkt det, men det löser sig.

Och jag hade faktiskt tänk på det innan jag läste ditt inlägg, Hanna, hah!

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Vart i Finland ska Ni ? En vikingline kryssning till Åbo eller Helsingfors går ju på högst 150kr/pers om man vill. (inkl bussresan)

2009-04-28 @ 15:57:53
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: ♥ Jasas

Vad roligt med ny design här inne, också :D

2009-04-28 @ 20:52:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0