Det gick, utan nåt att säga

Nejmen se god morgon!

Och det var det vi hade på tavlan idag.

Oscar har åkt till skolan, jag försöker tanka Desperate Housewives för att kunna se tills ögonen blöder när han är borta men då funkar inte sidan så klart.

Då får det bli frukost emellan där.

Oooost på mackan med gurka och paprika, det är inte fel.

Sen ja, kommer jag väl tillbaka och försöker igen och igen och igen. Annars får jag helt enkelt vara vaken hela natten. Eller se om Scrubs - igen. Det somnar jag ju så bra till annars.

Så, så fick jag ihop ett litet, litet inlägg ändå.

Trots att jag inget hade att säga, hur grejt är inte det?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallåj! Det kan ju strula både här och där efter domen :p Smörgås med pålägg hade vart gott :) Men sånt har vi inte haft råd att köpa på ett tag... tsss... men på fredag kommer det pengar ju!

2009-04-21 @ 10:18:58
Postat av: ♥ Jasas

Usch vad störigt, hoppas sidan funkar sen!



Du är bäst på att trolla fram inlägg fast att du egentligen inte visste vad du skulle skriva :D Kärlek!

2009-04-21 @ 11:26:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0