Det är ju inte sommar än

Anneli: Men blö vad dåligt att ni inte har påsklov... Och eftermiddagspass är ju inte direkt att hurra för heller... Men det är fint väder och snart påsk - alltid nåt!





Nu ska vi strax bege oss in till den stora staden. Eller väl mest mig vi väntar på. Få på kläder och i linser. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, och om man behöver jacka? Ser ut att vara lite småkallt, blåser dessutom lite. Men samtidigt är det så jobbigt att gå och bära på jackan om det är för varmt. Men, det är ju faktiskt inte sommar än så jackan får nog hänga på. Det är ju trots allt Oscars vårjacka så den är ju inte så varm.

Kommentarer
Postat av: Marina

här ser det fint ut men e lite kyligt i blåsten minsann :)

kram

2009-04-06 @ 18:47:21
Postat av: Anneli

Ja, kallt i vinden! Jag tog mig vårjacka och en sjal. Fick minsann höra ett gäng fjortisar kommentera min ulljacka i förra veckan :p Haha. Ja, men det var faktiskt knappt plusgrader när jag gick hemifrån på morgonen! Och man hör ju på resten i klassen att de varit lättklädda i helgen. Hostar och nyser gör de :p Men inte jag LOL

2009-04-06 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0