Den där ryggen alltså...

Bah! Jag ska slänga ryggen åt skogen och köpa ny! Den vill inte vara med alls och jag orkar bara inte med den. Och självklart följer min tur med mig.

Tänkte på jobbet att jag skulle bett mamma hämta mig, kände inte att jag orkade skumpa på bussen när det gjorde så ont. Glömde dock att batteriet skulle dö under tiden jag var där, så jag tänkte att jag får väl stå ut på bussen ändå.

Ja men är det inte chauffören från Sveriges värsta bussförare som kör? Inbromsningar var inte hans grej. Han bromsade så hårt, så jag liksom "flög" framår och använde varenda muskel jag inte visste jag hade i ryggen - typ. Ont som attans i vilket fall, i varenda 20 minuter. När det dessutom gör ont, att bara sitta där.

Och förmodligen bara för att vi promenerade upp till mamma förut. Så jag ska ringa och be att hon hämtar oss imorgon så jag slipper riskera detta imorgon. Me no want.

Får skriva ett lite mer positivt inläg sen, om förmiddagen och sådär. När jag är lite mer positiv. Så ska jag försöka bli människa igen, under tiden. See ya in a bit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0