Dagen börjar gå till ända

Marina: Tack, det hoppas jag också! Kram





Mm-m, jag är ju en sån mästerkock! Inte för att maten var så avancerad, men gott vare. Stekt laxfilé med kokt potatis och (färdig..!) creme fraise med vitlök. Kittla dödskönt i kistan. Får passa på att äta fisk nu när Oscar inte är hemma, han aaavskyr verkligen lukten av lax, möh.

Och, nu ska jag straxi ringa honom. Dom skulle ut och äta klockan 20 så han vilade medans jag åt, och så ringer vi och säger god natt och så nu ifall han inte är hemma när jag somnar. Men nu känns det inte som jag kommer somna any time soon, men för att vara på den säkra sidan!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fisk som är så gott!

2009-04-22 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0