Äntligen!

Så mys att han är hemma igen! Känns så bra. Trots att han pratade oavbrutet dom första timmarna. Och när han slutade var det för att Malin ringde, och sen pratade hon oavbrutet i en timme.
Och jag som hade det så tyst och skönt i onsdags? Vart tog den friden vägen? Ja, lite är den ju här för nu har vi lagt på och Oscar somnat. Det är bara ibland när snarkningarna går upp, men jag överlever.

Ska börja med maten här strax. Jag äter resten av mina stekta potatisar och steker lite kassler och ägg till dom. Blir mums gott, och jag är duktig på att äta upp rester!
Oscar ville ha pizzan från i torsdags, så det är klart han får den då. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Lite spel (antingen Wii eller vanligt, hederligt?) kanske det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0