Oplanerat inlägg

Men det är ju så braa Hanna! Eller ja, rätt så. Japp, fyra år senare. Blev lite snopen men å andra sidan var det ett lyft för att slippa fortsätta där som dom gjort alla säsonger. Kändes inte bra i början, men nu när man vant sig? Haha, ja men det är bra, synd att du kommit ifrån det.


Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skulle bara lägga in "listan" i föregående inlägg och hade fått en kommentar från lilla Hanna som jag ville svara på.
Går ju alltid att lägga några minuter på ett, egenltigen, helt meningslöst inlägg. Hade tänkt mig hänga upp tvätten strax, trots att jag inte hört att den centrifugerat? Men det måste den ha gjort. Så läskigt när man inte hör maskinen, man tror nåt är fel, haha!
Köra igång en maskin till sen och lägga mig i sängen eller på soffan och glo Hem till gården. Sen är snart Oscar hemma igen, wiie! Och då skulle vi åka och sitta soffa? Hmm, mja? Vi får väl se.

Kollade maskinen. Ganska lätt varför jag inte hört den, för jag hade glömt att starta den! Haha, jaja då är det bara att vänta inte mer med det. Har kollat bussarna för Oscar under tiden också. Ifall vi skulle åka nån annanstans också, busigt! Men då kunde vi passat på att kika lite annat med, hihi.
Ska ta och ladda telefonen lite innan han har rast och snart är det ju ändå Hem till gården dags. Yes yes, see you later!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tihi, vad du är söt, känner mig speciell.



Ja jag ska faktiskt be Björn tanka ner säsongerna! Har sett några avsnitt då när Nathan (stavning?) och Haley hade nanny till sin son.. sen har jag inte sett så mycket mer. Men Mia väntar fördärvat efter att se kommande avsnitt :D



Haha.. typiskt det med maskinen! Ibland undrar man vad man tänker på (och med) då man glömmer att starta grejer och ting.

2008-09-03 @ 12:17:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0